סל הקניות

משלוח חינם עד הבית בכל הזמנה מעל 150 ש”ח

בשביל מה צריך בכלל טיובלס - Joe's No Flats

בשביל מה צריך בכלל טיובלס?

בכל קבוצת רוכבים תמיד יהיה את הבחור הזה שרוכב על אופני טיובלס, יחד עם עוד רוכב שמדווש על אופניים עם פנימיות, כששניהם לא מפסיקים לבלבל את המוח של כל הקבוצה מה עדיף על פני מה.
 
אז החלטנו ב-Joe’s No Flats לעזור לכם ולתת לכם קצת יותר אינפורמציה לגבי צמיגי טיובלס, כדי שתוכלו לקבל את ההחלטה הנכונה ביותר עבורכם:
 
 
משקל נמוך יותר:
רוב יצרני צמיגי האופניים מציעים צמיגי טיובלס וטיובלס רדי בעלי משק נמוך יותר מאשר צמיגי פנימיות. המשמעות היא ברורה- ככל שצמיגי האופניים יהיו נמוכים יותר, איכות הרכיבה עולה וגם היכולת שלכם להשיג תוצאות גבוהות יותר או להגיע למרחקים גבוהים יותר עולה.
 
 
מניעת תקרים גבוהה יותר:
סילאנטים אוטמים טוב יותר צמיגי טיובלס מאשר צמיגי פנימיות (קחו את המילה שלנו בקטע הזה…), מהסיבה הפשוטה שלחומר איטום נגד פנצ’רים יותר קל לאטום רק שכבה אחת, שהיא צמיג הגלגל, מאשר שתי שכבות שעל הג’יפה לאטום- צמיג + פנימית. בנוסף, הפנימית זזה מ’סינכרון’ במיקום בינה לבין הצמיג ולא תמיד החור שבפנימית נמצא מעל לחור שבצמיג.
חומר האיטום לגלגל, המצוי כנוזל שתמיד זז בתוכו,צריך לעבוד קשה יותר על מנת ‘למצוא’ את שני המקומות. התהליך כמובן פשוט יותר בצמיג טיובלס, שם חומר האיטום מחפש רק את התקר בצמיג.
 
 
רכיבה בלחץ אוויר נמוך יותר:
בצמיגי טיובלס אנחנו יכולים להוריד את לחץ האוויר ובכך לשפר את אחיזת הגלגל והשליטה ברכיבה. על הדרך, כאשר אנחנו רוכבים בלחץ אוויר נמוך יותר אנחנו מפחיתים את האפשרות למקרה של תקר ‘נשיכת נחש’ (snake bite) או ‘צביטה’, שבדרך כלל מתרחש כאשר אנחנו רוכבים בלחץ אוויר גבוה.
 
 
אקולוגי:
המשוואה פשוטה: ככל שנשתמש בפחות פנימיות לאופניים, נצרוך פחות גומי ונזהם פחות. אם לא נשתמש בפנימיות בכלל (כלומר, נעבור לרכב עם טיובלס), בוודאות נשמור על הסביבה בצורה טובה יותר.
 
 
 
לסיכום, היתרונות במעבר לגלגלי טיובלס מובהקים, בין אם בהקשר יכולות הרכיבה המשופרות, בחיסכון האישי שלנו בתור רוכבים, או בצמצום הפגיעה בסביבה.
נראה לנו שהשאלה האמיתית שצריכה להישאל היא- בשביל מה בכלל צריך פנימיות??
 
 
צריכים עזרה נוספת או לדעת איך אפשר לעבור לטיובלס במהירות ובקלות?
בואו להציץ בערכות ההסבה לטיובלס ובשאר מוצרי הטיובלס של Joe’s No Flats כאן.   
 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *