סל הקניות

משלוח חינם עד הבית בכל הזמנה מעל 150 ש”ח

מרכז העזרה

אנחנו כאן כדי לסייע בכל מה שדרוש בנושאי הרכיבה השונים.

כללי

ניתן לשלם באמצעות כרטיס אשראי מסוג ויזה או ישראכרט וניתן לשלם גם באמצעות פייפאל.

כתובתנו: המלאכה 17, ראש העין.

ניתן להשיג את מוצרי Joe’s ברוב רשתות וחנויות הרכיבה המובילות בארץ (ניתן לפנות אלינו לבירור יותר מעמיק לגבי חנויות הקרובות אליך)

ניתן ליצור איתנו קשר במספר דרכים ולהתייעץ איתנו. יש לנו גם יופי של עמוד יוטיוב עם מלא סרטונים מקצועיים בכניסה לקישור הזה. נשמח לעזור!

ניתן לקבל מידע לגבי חנויות רכיבה המשווקות את מוצרי Joe’s וסמוכות אליך בשליחת הודעה דרך עמוד יצירת הקשר בקישור הזה.

נכון מאוד! אנחנו יצרנים ישראלים, שגאים לקדם את ענף הרכיבה בארץ ולהביא את בשרות המוצרים המתקדמים שלנו לכל העולם.

ניתן להשאיר פניות גם בנושאים עסקיים ולהשאיר פרטים בקישור הבא.

שירות

נכון לכרגע אין אפשרות לבצע איסוף עצמי.

עליך ליצור איתנו קשר בקישור זה כדי שנטפל בפנייה שלך במהירות וביעילות האפשרית. נשמח לעזור בכל מה שדרוש.

ניתן להגיש תלונה דרך דף יצירת הקשר שלנו בקישור הבא. נשמח לתת מענה לכל בעיה במידת הצורך.

הזמנות ומשלוחים

ניתן לשלם באמצעות כרטיס אשראי מסוג ויזה או ישראכרט וניתן לשלם גם באמצעות פייפאל.

עלות משלוח לכל חלקי הארת הינה 30 ש”ח, אך בהזמנת מוצרים בשווי של מעל 150 ש”ח המשלוח יתבצע בחינם וללא תוספת תשלום מצידך.

מיום שבו הזמנת את המוצרים שלך מהאתר, ההזמנה שלך תצא לדרך לכל המאוחר ביום למחרת (לא כולל סופי שבוע וחגי ישראל).

נכון להיום לא ניתן להזמין מוצרים בהזמנה טלפונית.

כן. מספר ההזמנה שלך הוא הדרך המהירה ביותר עבורנו לזהות את ההזמנה שלך ולהבין מה סטטוס ההזמנה שלך.

בקלות: ניתן להכנס לדף מעקב ההזמנות שלנו בקישור הזה , להזין את פרטי ההזמנה שלך ועקוב אחרי התקדמות הגעת המשלוח אליך.

אם ההזמנה שלך עדיין לא יצאה לדרך, ניתן לשלוח לנו מייל לכתובת support@joes-no-flats.co.il ולבקש לבטל את ההזמנה שלך.

לא לשכוח לציין את מס’ ההזמנה שלך ושאר הפרטים האישיים.

אם הזנת פרטי הזמנה שגויים, עליך לפנות אלינו מיד  באימייל לכתובת support@joes-no-flats.co.il ולבקש לשנות את פרטי ההזמנה שלך.

לא לשכוח לציין את מס’ ההזמנה שלך ושאר הפרטים האישיים.

החבילה שלך תגיע עם חברת המשלוחים של HFD, ניתן לעקוב אחרי סטטוס ההזמנה שלך בקישור הזה.

במידה ויוטל סגר כלשהו או ייווצר מצב בו וירוס הקורונה ישפיע על זמני הגעת המוצר אליך, נוודא ליצור איתך קשר בהקדם ולעדכן בדבר סטטוס המשלוח.

החזרות והחלפות

מדיניות החזרת המוצרים מפורטת בדף תקנון האתר שניתן לצפייה בקישור הבא.

ניתן ליצור איתנו קשר בקישור הבא ולהודיע לנו על התקלה, אנחנו נטפל בהחלפת המוצרים בזריזות.

ניתן ליצור איתנו קשר בקישור הבא ולהודיע לנו על המוצר הפגום, על מנת שנטפל בהזמנתך.

מדיניות החלפת המוצרים מפורטת בדף תקנון האתר שניתן לצפייה בקישור הבא.

ניתן ליצור איתנו קשר בקישור הבא ולקבל מענה מהיר ומקצועי אודות המוצרים שלנו.